مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-17سياسي

بررسی مشکلات جانبازان و ایثارگران جلفا


سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در نهمین سفر شهرستانیِ نظارت میدانی خود در جلفا ضمن دیدار و تکریم دو خانواده شهیدِ این شهرستان، - در سه جلسه کاری شرکت و از دو واحد تولید و مونتاژ انواع خودروهای سنگین، تجاری و پیکاپ و تولید محصولات گلخانه ای هیدروپونیک بازدید کرد.

علی اکبر سلمانی در بدو ورود به شهرستان جلفا مورد استقبال مجید پیرعلیلو، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان قرار گرفت و بلافاصله از بخش های مختلف اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران جلفا بازدید کرد و در جریان چگونگی خدمت رسانی به جامعه ی معزّز ایثارگری در این اداره قرار گرفت.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی سپس در جلسه مشترک معاونین ستاد استانی و رییس بنیاد این شهرستان، عملکرد بنیاد جلفا را مورد پایش قرار داد.

در جریان این جلسه معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی به ارائه ی نتایج نظارت ستادی پرداختند و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران جلفا هم گزارش عملکرد بخش های مختلف اداره تحت مدیریتش را ارائه داد.

در این جلسه مسائل و مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران جلفا مورد بررسی قرار گرفت و سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی نیز پس از استماع اظهارات معاونان استان و گزارش رییس بنیاد شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات جانبازان و ایثارگران جلفا

بررسی مشکلات جانبازان و ایثارگران جلفا