مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 07:502023-10-28اقتصادي

افتتاح 35 هزار میلیارد تومان طرح صنعتی در سفر رییس جمهور به کردستان


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: 35 هزار و 423 میلیارد تومان طرح صنعتی در سفر دوم رییس جمهور به کردستان به بهره برداری می رسد.

- بختیار خلیقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: پتروشیمی شهرستان بیجار با سرمایه گذاری بالغ بر 34 هزار میلیارد تومان به عنوان مهم ترین طرح در سفر ریاست جموری به کردستان به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به این مطلب که در سفر ریاست جمهوری به استان کردستان چندین پروژه مهم در شهرستان های سنندج، مریوان، بیجار و قروه به بهره برداری می رسد، افزود: پروژه انواع تولید قیر با 120 نفر اشتغالزایی در شهرستان مریوان، پروژه پتروس در شهرستان سقز با اشتغالزایی 300 نفر، پروژه آجر فشاری در شهرستان قروه با اشتغالزایی 50 نفر و تولید پروفیل یوپی و ی سی در سنندج با 90 نفر اشتغالزایی نیز به بهره برداری می رسد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: همچنین 3 جاده دسترسی معادن شامل جاده قصلان - سریش آباد به طول 3 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 19.

6 میلیارد تومان، الوندقلی شهرستان بیجار با اعتباری بالغ بر 21.

6 میلیارد تومان و شاه نشین مریوان با اعتباری بالغ بر 15.

2 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

خلیقی یادآور شد: در مجموع در دور دوم سفر رییس جمهور به کردستان، 2 طرح و 6 پروژه با اعتباری بالغ بر 35 هزار و 460 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 35 هزار میلیارد تومان طرح صنعتی در سفر رییس جمهور به کردستان

افتتاح 35 هزار میلیارد تومان طرح صنعتی در سفر رییس جمهور به کردستان