مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 18:052023-10-27بين الملل

کارشناس صهیونیست: اعتمادی به قدرت زمینی ارتش اسراییل نیست


یک تحلیلگر نظامی رژیم صهیونیستی، امروز (جمعه) اذعان کرد نیروهای ارتش این رژیم به شدت از هر گونه عملیات زمینی در غزه واهمه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تال لیو رام از تحلیلگران برجسته نظامی رژیم صهیونیستی امروز جمعه اذعان کرد که نیروهای ارتش این رژیم به شدت از هر گونه عملیات زمینی در غزه واهمه دارند.

روزنامه معاریو به نقل از رام گزارش داد، ارتش صهیونیستی در جریان جنگ سال 2014، خلأهای امنیتی خود را نادیده گرفت و فقط مشغول مسائلی شد که از آن تحت عنوان دستاورد یاد می کرد، ولی این دستاوردها به یک سطح راهبردی کارآمد در بلندمدت نمی رسید.

وی با بیان اینکه سرویس جاسوسی صهیونیستی نتوانست پی ببرد که حماس و سایر گروههای مقاومت چه چیزی در سر دارند، ادامه داد: ارتش اسراییل برای آغاز عملیات زمینی گسترده، در سالهای 2008 و 2009 برنامه ریزی می کرد، ولی با شکست نیروهای زمینی آن در جنگ 2006 (شکست صهیونیستها در برابر حزب الله) دیگر سران سیاسی اسراییل به ارتش اعتماد نداشتند که بتواند این عملیات را انجام دهد.

روزنامه گاردین به تازگی در تحلیلی نوشت که حمله زمینی به غزه به جای از بین بردن حماس موجب خواهد شد بسیاری از جوانان خشمگین فلسطینی برای پیوستن به این گروه ترغیب شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس صهیونیست: اعتمادی به قدرت زمینی ارتش اسراییل نیست

کارشناس صهیونیست: اعتمادی به قدرت زمینی ارتش اسراییل نیست