مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 09:052023-10-24اقتصادي

گاوداری های شیری همدان اقتصادی تر می شوند


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به طرح بهبود مدیریت گله های گاو شیری صنعتی استان در راستای اصلاح و سنتز نژادی گفت: -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی دولو صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره اقدامات این حوزه اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون در راستای تامین و توزیع مرغ مورد نیاز بازار و حفظ امنیت غذایی اقدامات درخوری انجام شده به طوری که طی نیمه اول امسال مجموعا 15 میلیون و 258 هزار قطعه جوجه ریزی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این میزان جوجه ریزی در 640 واحد مرغداری استان انجام شده است تصریح کرد: در مهرماه نیز بالغ بر 3 میلیون قطعه در 101 واحد مرغداری جوجه ریزی انجام شده که این ارقام نسبت به مهر ماه سال گذشته یک میلیون و صد هزار قطعه و نسبت به نیمه اول سال گذشته بالغ بر 2 میلیون قطعه افزایش را نشان می دهد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه در این مهم همکاری و همراهی تولیدکنندگان بدون شک تاثیرگذار است گفت: در حال حاضر در بازار کمبود مرغ دیده نمی شود چراکه روند تولید یک روند افزایشی و ادامه دار است و مشکلی در این بین نیست.

وی در ادامه یکی دیگر از طرح های اثربخش حوزه تولیدات دام را بهبود مدیریت گله های گاو شیری صنعتی استان در راستای اصلاح و سنتز نژادی دانست و اضافه کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاوداری های شیری همدان اقتصادی تر می شوند

گاوداری های شیری همدان اقتصادی تر می شوند