مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-09سياسي

ماجرای قهر و آشتی ها در صداوسیما/ زندگی شیرین می شود؟


سیاست درهای باز ساختمان شیشه ای و وعده ای که رییس صداوسیما برای بازگشت چهره ها از همان بدو ورود داده بود، پس از چند سال پر فراز و نشیب حالا می رود که رفته رفته عملی شود.

- پس از یک سالِ پُرحاشیه برای فضای فرهنگ و هنر، حالا ورق برگشته و گویا بیش از این ها قرار است شاهد بازگشت هنرمندان محبوب به جام جم باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماجرای بازگشت ها به صداوسیما از چند ماه قبل و تلاش برای بازگشت رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار به شبکه سه شروع شد.

حتی خبرگزاری صداوسیما هم این خبر را با درج جزییات اعلام کرد؛ اما واکنش عده ای از فعالان حال حاضر آنتن که از سوی برخی دست و پا زدن برای حفظ جایگاهشان تلقی می شد، باعث شد که در نهایت این موضوع بی نتیجه پایان یابد.

وقتی رشیدپور به سیم آخر زد و گلزار از هفت خان نگذشت در پی مخالفت ها با بازگشت این دو نفر، رشیدپور که پس از سیم آخر سالِ قبل، برنامه ای را اجرا نکرده بود، ویدئویی را در فضای مجازی منتشر کرد و در آن توضیح داد، فکر می کند در موقعیت حاضر حضورش به جای آنکه مایه نشاط شود، دستمایه تشویش ذهن مخاطب و تشدید دوقطبی ها غم انگیز خواهد شد و بنابراین ترجیح می دهد این حضور را به زمانی دیگر موکول کند.

گلزار هم که طعم جدایی یک باره از آنتن را با برنده باش تجربه کرده بود، هنوز نتوانسته است بازگشتی به تلویزیون داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای قهر و آشتی ها در صداوسیما/ زندگی شیرین می شود؟

ماجرای قهر و آشتی ها در صداوسیما/ زندگی شیرین می شود؟