مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-05اقتصادي

ورزش بانوان اردستان از نبود حمایت و کمبود امکانات رنج می برد


فعالیت های بدنی و ورزش در جوامع مختلف امروزی به ضرورتی انکارناپذیر تبدیل شد است، اما بروز مسائل جدید در روند زندگی بانوان و اختصاص زمان قابل توجهی از ساعات روزانه برای انجام امور خانه و شخصی، - ایسنا/اصفهان فعالیت های بدنی و ورزش در جوامع مختلف امروزی به ضرورتی انکارناپذیر تبدیل شد است، اما بروز مسائل جدید در روند زندگی بانوان و اختصاص زمان قابل توجهی از ساعات روزانه برای انجام امور خانه و شخصی، مجال پرداختن به امر ورزش را کاهش داده است.

ورزش بانوان اردستان در سال های گذشته هر چند پله های ترقی و رشد را در رشته های مختلف طی کرده است، اما موانع، محدودیت ها و مشکلات متعددی برای توسعه آنها وجود دارد که از مهم ترین عوامل آن می توان به کمبود وقت، پول و امکانات، مشکلات حمل و نقل، مسائل اجتماعی، کمبود علاقه، نداشتن مهارت و توانایی و مشکلات سلامتی اشاره کرد.

در این میان مربیان و ورزشکاران علیرغم اینکه نبود حمایت کننده مالی و عدم تخصیص اعتبار کافی را از مشکلات ورزش بانوان اردستان عنوان می کنند، توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات و تغییر نگرش را از جمله راهکارهای عملی برای تحقق اهداف در این حوزه می دانند.

البته در سال های اخیر فراهم کردن برخی امکانات و زیرساخت ها باعث افزایش تعداد ورزشکاران خانم در رشته های مختلف و حتی کسب مدال ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش بانوان اردستان از نبود حمایت و کمبود امکانات رنج می برد

ورزش بانوان اردستان از نبود حمایت و کمبود امکانات رنج می برد