مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-21اقتصادي

منابع طبیعی حق سرمایه گذاری در گاوازنگ را ندارد


در مورد مدیریت گاوازنگ با این اداره کل اضافه کرد: حسب دستور مقام عالی اجرای استان در حال حاضر بحث مدیریت حفاظت و نگهداری منطقه گاوازنگ را بر عهده گرفته ایم و منابع طبیعی در این مکان حق سرمایه گذاری هم ندارد.

- سید حسن حسینی، مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان امروز در گفت وگو با فارس با بیان اینکه طبق آخرین آمار 52 درصد مساحت استان اراضی ملی است، اظهار داشت: منابع طبیعی در داخل حریم شهر هیچ گونه تولی گری ندارد.

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان ادامه داد:  حتی اگر ارضی ملی هم در حریم شهر قرار گرفته باشد موظف هستیم تولی گری آن را به راه شهرسازی منتقل کنیم.

وی با اشاره به اینکه  طرح جامع شهر زنجان که در سال 1400 ابلاغ شد طی این مدت شاهد توسعه شهر زنجان بودیم، گفت:  در راستای این توسعه موظف هستیم یک سری از اراضی ملی را به حریم شهر الحاق کنیم.

وی با بیان اینکه 5 هزار 760 هکتار از اراضی ملی روستاهای حاشیه شهر الحاق به حریم جدید شهر می شود، افزود:  از این میزان حدود انتقال 800 هکتار انجام شده و بقیه هم در دست اقدام است.

حسینی با اشاره به اینکه این میزان انتقال باهدف توسعه شهر در همه حوزه انجام می شود، بیان داشت: اراضی لیل آباد جزو اراضی ملی نبود و این اراضی توسط راه شهرسازی خریداری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع طبیعی حق سرمایه گذاری در گاوازنگ را ندارد

منابع طبیعی حق سرمایه گذاری در گاوازنگ را ندارد