مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-02سياسي

معلمان باید بالاترین سهم را از ارتقا و رشد اقتصادی کشور داشته باشند


نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تنوع استخدامی در وزارت آموزش و پرورش یک بار برای همیشه باید رفع شود، گفت: جامعه معلمان و علمی باید بالاترین سهم را از ارتقا و رشد اقتصادی کشور داشته باشند.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تنوع استخدامی در وزارت آموزش و پرورش یک بار برای همیشه باید رفع شود، گفت: جامعه معلمان و علمی باید بالاترین سهم را از ارتقا و رشد اقتصادی کشور داشته باشند.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی امروز (پنجشنبه 11 آبان) در همایش گردهمایی بزرگ 1200 نومعلمان تمدن ساز استان اصفهان که در سالن کوثر ارتش برگزار شد، اظهار کرد: حال آموزش و پرورش خوب نیست، هم از حیث دیده شدن، بیش از یک میلیون معلم و هم از حیث خیل دانش آموزانی که باید امر تعلیم و تربیت برای آنها اجرا شود، در گذشته آموزش و پرورش آن طور که باید دیده نشد.

وی افزود: برنامه هفتم توسعه در مجلس در حال بررسی است، آنچنان که باید احکام در بودجه تقویمی دولت دیده نشده است، وزیر آموزش و پرورش در هیئت دولت باید دغدغه این موضوع را داشته باشد، زیرا در بین وزارا خیل انبوه افرادی که ذی حق هستند، معلمان و کارکنان آموزش و پرورش هستند، باید تلاش شود تا مشکلاتی که در زمینه معلمان حق التدریس، نهضت و خرید خدمات وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان باید بالاترین سهم را از ارتقا و رشد اقتصادی کشور داشته باشند

معلمان باید بالاترین سهم را از ارتقا و رشد اقتصادی کشور داشته باشند