مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 13:452023-10-28اقتصادي

لزوم احداث واحدهای پتروپالایش خوزستان در کنار دریا


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان بر احداث واحدهای پتروپالایش در کنار دریا تاکید کرد و گفت: تمایل داریم تا سرمایه گذاری ها به سمت احداث صنایع میان دستی و پایین دستی برود.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان بر احداث واحدهای پتروپالایش در کنار دریا تاکید کرد و گفت: تمایل داریم تا سرمایه گذاری ها به سمت احداث صنایع میان دستی و پایین دستی برود.

مهرداد نیکو در نشست کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری خوزستان که امروز، 6 آبان ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: نشست کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری استان به منظور بررسی طرح های بزرگ مقیاس در استان خوزستان تشکیل می شود و به دنبال احداث طرح هایی است که بتوانند برای استان توسعه به دنبال داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: روند احداث طرح پتروپالایش قدر هفتکل و همچنین دو طرح گردشگری شهرک گردشگری ساحلی سریم ماهشهر و احداث تله کابین سرقوچ باغملک بررسی خواهند شد تا در صورت تایید نسبت به اجرای این طرح ها در استان اقدام شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان با اشاره به احداث پتروپالایش قدر هفتکل، گفت: در خصوص فعالیت های پتروشیمی و براساس طرح های آمایشی در هفتکل مانعی وجود ندارد و احداث آن ممنوعیتی ندارد اما جزو بخش های اولویت دار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم احداث واحدهای پتروپالایش خوزستان در کنار دریا

لزوم احداث واحدهای پتروپالایش خوزستان در کنار دریا