مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 16:502023-11-19سياسي

دولت باید به معیشت پرستاران توجه ویژه کند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: از دولت و مسئولان تقاضا دارم نسبت به بهبود معیشت پرستاران توجه ویژه ای داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، به مناسبت فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، پیامی صادر و در آن خواستار توجه به معیشت پرستاران شد.

وی در این پیام خود افزود: فرخنده زاد روز بانوی عظیم الشان اسلام و بزرگ پرچمدار واقعه کربلا حضرت زینب کبری (س)، اسوه صبر و بردباری که با ایثار و فداکاری اقداماتی تاثیرگذار را در مسیر پرستاری از بازماندگان واقعه دردناک کربلا، از خود به یادگار نهادند را تبریک می گویم.

امام جمعه یزد گفت: بی تردید مناسبتی شایسته تر از روز میلاد حضرت زینب (س) برای قدردانی از پرستاران و تکریم مدافعان سلامت نمی توان یافت.

جانفشانی و از خودگذشتگی جامعه پرستاری در روز های سخت مبارزه با کرونا ویروس گواهی بر تعهد و هدفمندی جامعه پرستاری می باشد که وظایف خود را با انگیزه های الهی و برگرفته از مکتب عاشورا انجام می دادند.

آیت الله ناصری تصریح کرد: پرستاران عزیز هر لحظه ای که در این کار سنگین و فرسایشی، با توجه به احساس تکلیف در مقابل بیمار، در مقابل انسان دردمند می گذرانند، پاداش و اجری را از خدای متعال دریاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت باید به معیشت پرستاران توجه ویژه کند

دولت باید به معیشت پرستاران توجه ویژه کند