مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 21:152023-10-26سياسي

کارگاه های چوقابافی الیگودرز ساماندهی می شوند


مدیرکل دفتر آموزش و ترویج معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از کارگاه های چوقابافی الیگودرز بازدید کرد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر آموزش و ترویج معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از کارگاه های چوقابافی الیگودرز بازدید کرد.

ویدا توحدی امروز چهارم آبان ماه در الیگودرز اظهار کرد: به منظور بهبود دست بافته های هنرمندان و پیشکسوتان چوقابافی در الیگودرز آماده هر گونه همکاری با لرستان هستیم.

وی با بیان اینکه الیگودرز ظرفیت ها و قابلیت های بسیار بالایی در حوزه چوقابافی دارد که باید شکوفا شوند، افزود: کارگاه های اساتید پیشکسوت چوقابافی و دست بافته های عشایری الیگودرز از کیفیت مطلوبی بهره مند بوده و تولیدات خوبی را روانه بازار می کند.

مدیرکل دفتر آموزش و ترویج معاونت صنایع دستی و مدیرگروه حفظ حقوق مالکیت معنوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن مشاهده و بررسی روند تولید و آموزش رشته های صنایع دستی این شهر، به ارائه نظرات و راهکارهای کارشناسی در خصوص نحوه تولید و دریافت مهر اصالت ملی و بین المللی صنایع دستی به صنعتگران الیگودرزی پرداخت و گفت: این هنرصنعت بسیار نازک و ظریف در میان سایر فرآورده های نساجی سنتی کشور در فصل های گرم و سرد به علت خاصیت هم دمایی آن مورد اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های چوقابافی الیگودرز ساماندهی می شوند

کارگاه های چوقابافی الیگودرز ساماندهی می شوند