مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 08:352023-10-25ورزشي

فوتبالیست های محلات آبادان از گلر و مدافع عراقی نفت بهتر هستند!


بازیکن سابق تیم فوتبال نفت آبادان معتقد است صنعت نفت آبادان در انتخاب برخی بازیکنان به ویژه گلر و مدافع عراقی اشتباه کرده است.

- فوتبالیست های محلات آبادان از گلر و مدافع عراقی نفت بهتر هستند! ایسنا/خوزستان بازیکن سابق تیم فوتبال نفت آبادان معتقد است صنعت نفت آبادان در انتخاب برخی بازیکنان به ویژه گلر و مدافع عراقی اشتباه کرده است.

عباس مرداسی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط تیمی نفت آبادان خوب است اما با احترام به تمام بازیکنان این تیم معتقدم مسئولان باشگاه می توانستند خریدهای بهتری داشته باشند، به ویژه خریدهای خارجی شان؛ یکی از ضعف های هر ساله صنعت نفت آبادان انتخاب های اشتباه آن است که سال گذشته شاهد انتخاب های اشتباه در بخش سرمربیگری تیم بودیم که این باشگاه از این بابت بسیار متضرر شد و امسال که خوشبختانه ویسی سرمربی تیم است و از این بابت انتخاب درستی صورت گرفته است ولی شاهد انتخاب های اشتباه در جذب برخی بازیکنان به ویژه گلر و دفاع عراقی بوده ایم.

گلر و مدافع عراقی نفت از بازیکنان درجه چندم ایرانی هم ضعیف تر هستند وی افزود: گلر و مدافع عراقی صنعت نفت آبادان از بازیکنان درجه چندم ایرانی نیز ضعیف تر هستند و با احترامی که برای همه بازیکنان قائلم، به نظرم فوتبالیست های محلات آبادان بهتر از این دو باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبالیست های محلات آبادان از گلر و مدافع عراقی نفت بهتر هستند!

فوتبالیست های محلات آبادان از گلر و مدافع عراقی نفت بهتر هستند!