مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 02:002023-11-01سياسي

اختصاص یک فرکانس ویژه به هر کدام از حوزه های انتخابیه استان سمنان


استاندار سمنان از اختصاص یک فرکانس ویژه برای هر حوزه انتخابی بعنوان پایلوت برای اولین بار در کشور و در استان سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان از اختصاص یک فرکانس ویژه برای هر حوزه انتخابی بعنوان پایلوت برای اولین بار در کشور و در استان سمنان خبر داد.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان شامگاه دهم آبان در اولین جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در محل سالن جلسات غدیر استانداری سمنان برگزار شد اظهار کرد: بنابر اعلام سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار در انتخابات امسال برای هر حوزه انتخابی یک فرکانس اختصاصی در نظر گرفته شده است که به صورت پایلوت اولین بار در استان سمنان به انجام خواهد رسید.

استاندار سمنان افزود: بنابر تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مسئولین مرتبط نیز لازم است با اقدامات خود امنیت و سلامت انتخابات را برای حضور حداکثری مردم دیندار و انقلابی فراهم کنند.

هاشمی بیان کرد: شور و نشاط انتخاباتی بسیار حائز اهمیت است و با برنامه ریزی مناسب لازم است حال و هوای انتخاباتی در جامعه حکم فرما شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک فرکانس ویژه به هر کدام از حوزه های انتخابیه استان سمنان

اختصاص یک فرکانس ویژه به هر کدام از حوزه های انتخابیه استان سمنان