مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-06سياسي

طرحی برای جابه جایی گورستان تاریخی شهسوار ایذه


مدیر پایگاه میراث فرهنگی آیاپیر ایذه در تشریح بخشی از فعالیت های این پایگاه از ایجاد همگرایی مستمر میان این مجموعه با دیگر دستگاه ها و انجمن های مردمی در زمینه پیشبرد اهداف این پایگاه خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیر پایگاه میراث فرهنگی آیاپیر ایذه در تشریح بخشی از فعالیت های این پایگاه از ایجاد همگرایی مستمر میان این مجموعه با دیگر دستگاه ها و انجمن های مردمی در زمینه پیشبرد اهداف این پایگاه خبر داد.

مهدی فرجی با اشاره به این موضوع که حفاظت، مرمت، ساماندهی و نگهداری یادمان های باستانی بسیار حساس، زمان بر و همراه با دقت بالاست که در جای جای کشور از سوی متولیان حوزه میراث فرهنگی همواره با عشق و علاقه در حال انجام بوده و است، گفت: پایگاه میراث فرهنگی آیاپیر از بدو تأسیس به رغم کمبود شدید نیروهای متخصص به ویژه در حوزه مرمت، از سال 1381 تلاش های وافری در راستای نگاهداری، مرمت، بررسی، پژوهش در حوزه باستان شناسی و موضوعات مربوط صورت داده است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکرده و نمی کند.

مدیر پایگاه میراث فرهنگی آیاپیر ایذه با اشاره به تلاش های نخست انجام شده از سوی جعفر مهرکیان اولین مدیر پایگاه در حوزه مطالعات و کاوش های مشترک با موسسه CST ایتالیا و پلی تکنیک دانشگاه تورینو در محوطه هایی مانند خونگ اژدر، کل چنار دره شمی تا ثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحی برای جابه جایی گورستان تاریخی شهسوار ایذه

طرحی برای جابه جایی گورستان تاریخی شهسوار ایذه