مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-18سياسي

مدیران از امکانات دولتی به نفع یا ضرر نامزدها استفاده نکنند


مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه گفت: مدیران در انتخابات از امکانات دولتی به نفع یا ضرر نامزدها استفاده نکنند؛ با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهدی شکیبامهر مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه امروز در جلسه معارفه معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار اسلام آبادغرب برگزار شد، شهرستان اسلام آبادغرب از نظر جمعیت دومین شهرستان استان کرمانشاه است که منابع طبیعی فراونی هم دارد و علاوه بر آن دروازه کربلا هم محسوب می شود، اما هنوز در جایگاهی که باید باشد؛ قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: تغییر 32 بخشدار، 20 معاون فرماندار و 6 فرماندار در استان کرمانشاه مدتی است که در حال انجام است، البته انتصاب ها هیاهوهایی را به دنبال دارد؛ در فرمانداری اسلام آبادغرب کسی عزل نشد بلکه در اینجا خلاء وجود داشت و با جابجایی هایی و یک عزل این خلاءها رفع شد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه تصریح کرد: مسائل مربوط به انقلاب به مسائل مربوط به مردم ترجیح داده نخواهد شد و مهم ترین اولویت نظام در ماه های پیش رو مسئله انتخابات است که با قوانین جدید وضع شده فرایند انتخابات چند ماه زودتر در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران از امکانات دولتی به نفع یا ضرر نامزدها استفاده نکنند

مدیران از امکانات دولتی به نفع یا ضرر نامزدها استفاده نکنند