مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-21سياسي

دادگاه اعضا و سرکرده گروهگ ترویستی منافقین 21 آذر برگزار می شود


دادگاه کیفری رسیدگی به اتهامات اعضا و سرگرده گروهگ ترویستی منافقین در تاریخ 21 آذر سال جاری به صورت علنی در دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار خواهد شد.

- سخنگوی قوه قضاییه گفت: دادگاه کیفری رسیدگی به اتهامات اعضا و سرگرده گروهگ ترویستی منافقین در تاریخ 21 آذر سال جاری به صورت علنی در دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود ستایشی در نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به جنایت های گروهک های تروریستی گفت: بر اساس وعده های داده شده با انجام کار تحقیقاتی و مسنجم و بی وقفه و بسیار پرحجم و پیچیده از سوی مجموعه های ما پس از طی کلیه مراحل و تشریفات قانونی و حقوقی و صدور کیفر خواست دادسرای عمومی و انقلاب تهران از این جایگاه اعلام می کنم سرانجام دادگاه کیفری رسیدگی به اتهامات اعضا و سرگرده گروهگ ترویستی منافقین در تاریخ 21 آذر سال جاری به صورت علنی در دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار خواهد شد.

قرار است در جریان این دادگاه به یکایک جنایت ها و خباثت ها و نسل کشی ها علیه بشریت و ملت مظلوم ایران رسیدگی شود.

وی افزود: پیش از این اعلام شده بود که اراده دستگاه قضایی آن است که با اهتمام تمام و بدون اندک مسامحه گریبان همه جنایتکاران علیه ملت ایران را در ابعاد مختلف رها نساخته و در این مسیر از همه ابزارهای قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه اعضا و سرکرده گروهگ ترویستی منافقین 21 آذر برگزار می شود

دادگاه اعضا و سرکرده گروهگ ترویستی منافقین 21 آذر برگزار می شود