مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-09سياسي

اعتیاد منشاء ناهنجاری های اجتماعی است


معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت: مواد مخدر و اعتیاد یکی از مهمترین آسیب های اجتماعی در جامعه به شمار می رود که به نوعی مادر تمام ناهنجاری های اجتماعی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت: مواد مخدر و اعتیاد یکی از مهمترین آسیب های اجتماعی در جامعه به شمار می رود که به نوعی مادر تمام ناهنجاری های اجتماعی است.

تراب محمدی، در شورای مبارزه با مخدر استان اظهار کرد: موضوع اعتیاد و مواد مخدر خطرناک ترین ناهنجاری است که می تواند جامعه را به سمت خطر پیش ببرد، زیرا بیش از 70 درصد آسیب های اجتماعی نشات گرفته از مواد مخدر و اعتیاد است.

وی با اشاره به آمار بالای شهدای مبارزه با مواد مخدر در ایران بیان کرد: در راه مبارزه با مواد مخدر بیش از چهار هزار شهید و 12 هزار جانباز در کشور تقدیم نظام و انقلاب شده است که این امر نشان دهنده اهمیت مقابله و مبارزه با این ماده خانمان سوز است.

وی با تاکید بر لزوم اهمیت آموزش در این حوزه خاطرنشان کرد: بعضی مواقع آموزش های ارائه شده به سمت هدف ریل گذاری نمی شود؛ در ارائه آموزش ها باید همه جوانب در نظر گرفته شود تا خودش تبدیل به بدآموزی نشود.

وی ادامه داد: در موضوع آموزش باید به صورت نقطه ای عمل کرد، به گونه ای که محلات آسیب پذیر در سطح استان شناسایی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتیاد منشاء ناهنجاری های اجتماعی است

اعتیاد منشاء ناهنجاری های اجتماعی است