مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 11:152023-10-31بين الملل

امیرعبداللهیان به منظور رایزنی درباره اوضاع غزه وارد دوحه شد


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی ها درباره اوضاع غزه و در دومین سفرش به قطر ظرف هفته های اخیر وارد دوحه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دومین سفرش به دوحه ظرف هفته های اخیر دقایقی قبل وارد فرودگاه این شهر شد تا با مقامات عالیرتبه قطر درباره اوضاع غزه و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین به گفت وگو بپردازد.

رییس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران اخیرا و در چارچوب سفری به چهار کشور منطقه و در آخرین مقصد این سفر به دوحه رفت و با امیر قطر و وزیر خارجه این کشور و همچنین اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس دیدار و گفت وگو کرد.

وی که صبح امروز راهی دوحه شد به احتمال زیاد قرار است بعد از قطر نیز برای دیدار و گفت وگو با مقامات ترکیه به این کشور سفر کند.

علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه شب گذشته در برنامه ای تلویزیونی با اشاره به رایزنی هایی آیت الله رییسی و همچنین امیرعبداللهیان درباره اوضاع فلسطین از سفر امروز (سه شنبه) نهم آبان ماه امیرعبداللهیان به قطر خبر داد و گفت: وزارت امور خارجه مجموعه سفرهای به هم پیوسته ای را طراحی کرده برای اینکه بتوانیم جلوی جنایت صهیونیست ها را در غزه بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان به منظور رایزنی درباره اوضاع غزه وارد دوحه شد

امیرعبداللهیان به منظور رایزنی درباره اوضاع غزه وارد دوحه شد