مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-21بين الملل

امروز بازدارندگی ارتش رژیم صهیونیستی زیرسئوال رفته است


معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در یادواره 25 شهید مسجد امامزادگان فضل ویحیی علیه السلام محلات گفت: عملیات طوفان الاقصی قدرت بازدارندگی و هیمنه رژیم صهیونیستی را از بین برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از محلات سردار ثنایی راد گفت:عملیات طوفان الاقصی و شکست سنگینی که رژیم  صهیونیستی از مقاومت درجبهه های مختلف در40 وچندروز گذشته متحمل شد، نشان داد این این رژیم اشغالگر دیگر قدرت بازدارندگی ندارد.

وی افزود:ضربات پی درپی مقاومت به رژیم صهیونیستی واستیصال این رژیم گواه این موضوع است و شاهدیم پس از عملیات طوفان الاقصی شاهد افزایش موج مهاجرت نیروهای اسراییلی از سرزمین های اشغالی هستیم و احتمال اینکه طی ماه های آینده این مهاجرت سرعت بیشتری بگیرد دور از ذهن نیست.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: سران رژیم غاصب صهیونیستی باتوجه به اینکه توان بازدارندگی و هیمنه این رژیم شکسته شده است، برای جبران این شکست غیرقابل ترمیم خود جنایات بزرگی در غزه انجام دادند تا این مسئله مهم در حاشیه قرار بگیرد اما چون امرخداوند براین نبود، حیثیت این رژیم اشغالگر در جوامع جهانی از دست رفت.

سردار ثنایی راد پیش بینی کرد با ضربات سنگینی که توسط مقاومت به رژیم صهیونیستی واردکرده است وهمچنین فشاری که از جامعه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز بازدارندگی ارتش رژیم صهیونیستی زیرسئوال رفته است

امروز بازدارندگی ارتش رژیم صهیونیستی زیرسئوال رفته است