مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 00:152023-10-24فرهنگي

کارگردان «مدیر مدرسه»: فیلمم در راستای گفتمان حاج قاسم است


کارگردان فیلم کوتاه «مدیر مدرسه» گفت: تلاش کردیم «مدیر مدرسه» را در جایگاه و میزانسن حرف انقلابی ـ عقلانی ای قرار دهیم؛ یعنی میزانسنی که ذیل گفتمان انقلاب اسلامی حرف می زند و نگاه جذب حداکثری حاج قاسم را هم مدنظر دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، مدیر مدرسه محصول باشگاه رویاد سازمان هنری رسانه ای اوج، درامی سیاسی است که در بستر اتفاقات پاییز سال گذشته ایران شکل گرفته و در خلاصه آن آمده: سه تن از دانش آموزان دبیرستانی دخترانه، برای برگزاری تظاهرات خیابانی فراخوان داده اند.

این فیلم با توجه به موضوع سیاسی اش یکی از بحث برانگیزترین آثار حاضر در جشنواره فیلم کوتاه تهران بود، موضوع فیلم اشاره به واقعه ای در دل حوادث سال گذشته دارد و این باعث شده تا از هر طیفی نظری خاص در رابطه با این فیلم بیان شود.

میکاییل دیانی در گفت وگو با فارس با اشاره چگونگی ساخت فیلم درباره موضوع ملتهب اتفاقات پاییز 1401 از منظری متفاوت، گفت: سوژه این فیلم مبتنی بر یک اتفاقی بود که در سال گذشته رخ داد.

وقتی محمد منصوبی ایده این فیلم را برایم تعریف کرد؛ از این جهت که نگاه نقادانه و عدالت خواهانه ای به مسائل دارم؛ از جنس مواجهه فیلمنامه با موضوع استقبال کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردان «مدیر مدرسه»: فیلمم در راستای گفتمان حاج قاسم است

کارگردان «مدیر مدرسه»: فیلمم در راستای گفتمان حاج قاسم است