مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-01اقتصادي

ثبت نام تسهیلات رونق تولید در سمنان آغاز شد


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز ثبت نام تسهیلات رونق تولید 1402 بنگاه های تولیدی به منظور تأمین مالی و نوسازی و بازسازی خبر داد.

- یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: پیرو دستورالعمل ابلاغی وزیر صنعت، معدن و تجارت و در جهت پشتیبانی مؤثر از بنگاه های اقتصادی، تأمین نقدینگی موردنیاز آنها و تکمیل، اجرا و راه اندازی پروژه های اولویت دار در سال مهار تورم و رشد تولید، فرآیند ثبت نام برای تسهیلات رونق تولید 1402 راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: واحدهایی که مشمول دریافت تسهیلات می شوند، می توانند با ورود به سامانه خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت به نشانی الکترونیکی khedmat.

mimt.

gov.

ir درخواست خود را تکمیل و ثبت کنند تا از طریق کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و معرفی به بانک آنها صورت پذیرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: تسهیلات فوق شامل بنگاه های اقتصادی دارای مجوز از وزارت صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنوف تولیدی و مراکز پژوهش های صنعتی و معدنی و واحدهای فنی و مهندسی و طرح های نیمه تمام تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام تسهیلات رونق تولید در سمنان آغاز شد

ثبت نام تسهیلات رونق تولید در سمنان آغاز شد