مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 19:202023-11-03سياسي

متفاوت ترین روز دانش آموز ایران در ایام دردناک غزه // آقای تاجی


روز دانش آموز امسال برای همه دانش آموز روز متفاوتی است.

به گفته مصباح، دانش آموز کلاس پنجمی، باید مظلومیت مردم غزه را نشان دهیم، همه باید بدانند چقدر کودکان غزه مظلومند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، از 8 آبان که شهادت محمدحسین فهمیده است و روز نوجوان نامیده شده تا 13 آبان که روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، برنامه های مختلفی برای دانش آموزان در مدارس اجرا می شود.

هر چند که هر سال برنامه های هفته دانش آموز به راهپیمایی یوم الله 13 آبان ختم می شود و برنامه های مختلفی هم در این راستا پیش بینی می شود اما امسال روز دانش آموز خیلی متفاوت است.

اتفاقات اخیر در غزه و شهادت کودکان و نوجوانان در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، قلب هر کسی را به درد می آورد و دانش آموزان ایرانی در حمایت از دانش آموزان غزه در روز دانش آموز امسال، با مشت های گره کرده خطاب به استکبار جهانی خواهند گفت که حق بر باطل پیروز است و ظلم و ظالم رفتنی هستند .

به بهانه روز دانش آموز سری به یکی از مدارس دولتی پایتخت زدیم و پای صحبت شاگردان کلاس پنجم این مدرسه نشستیم تا از حس و حال روز دانش آموز و روز ملی استکبار ستیزی امسال برایمان بگویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متفاوت ترین روز دانش آموز ایران در ایام دردناک غزه // آقای تاجی

متفاوت ترین روز دانش آموز ایران در ایام دردناک غزه // آقای تاجی