مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 07:552023-10-29بين الملل

تداوم جنایات و حملات شبانه اشغالگران در غزه


بامداد امروز یکشنبه در ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برای بیست و سومین روز، ده ها تن شهید و صدها تن دیگر مجروح شدند.

- بامداد امروز یکشنبه در ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برای بیست و سومین روز، ده ها تن شهید و صدها تن دیگر مجروح شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تجاوز به نوار غزه برای بیست و سومین روز بیش از 8000 شهید، 19 هزار و 743 زخمی و 1800 مفقود و تخریب منازل و ساختمان های مسکونی بر سر ساکنان آن برجای گذاشته شده و همچنین راه های اصلی و فرعی و زیرساخت ها در مناطق مختلف غزه تخریب شده است.

منابع محلی گزارش دادند که ده ها شهروند در اردوگاه شاطی در غرب غزه شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند که تعدادی از آنها بهبود یافته و تعدادی دیگر همچنان زیر آوار هستند.

دکتر اسراء الاشقر بر اثر بمباران منزلش به شهادت رسید و پس از قطع ارتباط با آمبولانس با کامیون به بیمارستان اندونزی منتقل شد.

هواپیماهای جنگی همچنین یک خانه مسکونی شش طبقه در محله تل الهوا در غرب غزه را بمباران کردند که منجر به شهادت و زخمی شدن شهروندان شد.

در محله الزیتون در جنوب شرقی غزه جنگنده های رژیم صهیونیستی چندین خانه را بمباران کردند که در نتیجه آن دست کم 30 شهروند شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند، در محله التفاح در شرق نیز هواپیماها حدود پنج خانه را بمباران کردند که من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم جنایات و حملات شبانه اشغالگران در غزه

تداوم جنایات و حملات شبانه اشغالگران در غزه