مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:502023-10-24دانش

حمایت از پایان نامه های حوزه شخصی سازی درمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو از اساتید راهنما و دانشجویان تحصبلات تکمیلی که پایان نامه های مرتبط با «توسعه زنجیره شخصی سازی درمان» شامل توالی یابی ژنوم و دارو های شخصی شده با استفاده از فناوری نانو دارند، - پایان نامه های حوزه توسعه زنجیره شخصی سازی درمان حمایت می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو از اساتید راهنما و دانشجویان تحصبلات تکمیلی که پایان نامه های مرتبط با توسعه زنجیره شخصی سازی درمان شامل توالی یابی ژنوم و دارو های شخصی شده با استفاده از فناوری نانو دارند، در قالب های حمایت از پروپوزال، پایان نامه های دفاع شده و دستاورد های پایان نامه حمایت می کند.

اهمیت حوزه شخصی سازی درمان باعث شده تا مراکز تحلیلی مختلف از جمله مجمع جهانی اقتصاد، مؤسسه تحقیقات صنعتی و مؤسسه فناوری ماساچوست این حوزه را به عنوان یکی از حوزه های آینده ساز معرفی کنند.

به نقل از ستاد نانو، رویکرد شخصی سازی واقعی (دارو برای هر فرد، به جای گروه و با تولید دارو در محل)، هنوز در اول راه است.

به همین منظور استفاده از روش هایی مانند اندام روی تراشه با استفاده از سلول های بنیادی برای ساخت سلول های هدف هر فرد و سپس تعیین بهترین دارو برای بیمار در حال ظهور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از پایان نامه های حوزه شخصی سازی درمان

حمایت از پایان نامه های حوزه شخصی سازی درمان