مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 10:052023-10-26اقتصادي

اختصاص 30 درصد از اعتبارات شهرستان بجنورد به حوزه آب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدباقر باقرپور فرماندار بجنورد اظهار کرد: اعتبارات حوزه آب این شهرستان برای اجرای طرح های اصلاح شبکه، - فرماندار بجنورد گفت: 30 درصد از اعتبارات بجنورد معادل 570 میلیارد ریال از اعتبارات امسال مرکز خراسان شمالی برای تامین آب پایدار اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدباقر باقرپور فرماندار بجنورد اظهار کرد: اعتبارات حوزه آب این شهرستان برای اجرای طرح های اصلاح شبکه، طرح های آبرسانی به مناطق روستایی و توزیع آب شهری هزینه می شود.

وی افزود: سه طرح ساخت اسکله برداشت آب از سد شیرین دره با پیشرفت فیزیکی 50 درصد، سرعت بخشیدن طرح آب پلنگ دره به کلاته نقی و طرح انتقال آب پلنگ دره به بجنورد از مهمترین پروژه های عمرانی این شهرستان در حوزه آب محسوب می شود.

فرماندار بجنورد در ادامه با بیان اینکه طرح انتقال آب پلنگ دره به بجنورد طی سه سال تکمیل می شود تصریح کرد: اجرای این طرح چهار هزار میلیارد ریال اعتبار دارد که فاز نخست آن اسفندماه امسال با 2 هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار بهره برداری می شود.

فرماندار بجنورد در ادامه اظهار کرد: 200 میلیارد ریال برای احداث دیوار ساحلی در منطقه جوادیه بجنورد تخصیص یافت و در حال حاضر 2 دستگاه بیل مکانیکی جهت بازگشایی و هموارسازی در جوادیه مستقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 30 درصد از اعتبارات شهرستان بجنورد به حوزه آب

اختصاص 30 درصد از اعتبارات شهرستان بجنورد به حوزه آب