مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 15:312023-10-28سياسي

در یادواره شهید جبار عراقی در اهواز چه گذشت؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت رزمنده دلیر جبهه مقاومت شهید جبار عراقی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان و شهرستان کارون یادواره ستارگان ماندگار در اهواز برگزار شد که اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، جانبازان و بسیجیان خوزستانی در این آیین شرکت کردند.

یادواره ستارگان ماندگار در یادمان سردار سرلشکر شهید علی هاشمی و در جوار تربت پاک سردار شهید مهدی نریمی، سردار شهید حسن بهمنی، سردار داریوش باقری کاهکش و سردار شهید جبار دریساوی برگزار شد که همگان یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

خانواده سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام صادق(ع) نیز در کنار دیگر خانواده های معظم شهدا از یادواره سردار شهید جبار عراقی حضور داشتند و یاد این شهید را گرامی داشتند.

همچنین خانواده شهید حمیدرضا فاطمی اطهر نیز در یادواره ستارگان ماندگار در اهواز شرکت کردند و به شهدای جبهه مقاومت از جمله سردار شهید جبار عراقی از شهدای مدافع حرم شهرستان کارون ادای احترام کردند.

حتی یک اسم از رزمندگان عملیات طوفان الاقصی لو نرفت در یادواره ستارگان ماندگار، سردار عبدالفتاح اهوازیان از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس سخنرانی کرد و گفت: برای اجرای عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در یادواره شهید جبار عراقی در اهواز چه گذشت؟

در یادواره شهید جبار عراقی در اهواز چه گذشت؟