مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 10:052023-11-03سياسي

خلق چالوس جدید توسط مدیریت شهری دوره ششم


معاون عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه مدیریت شهری، با تدبیر توانست چالوس جدیدی را خلق کند، گفت: مسئولان خدوم نامشان در تاریخ به نیکی یاد می شود.

- ایسنا/مازندران معاون عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه مدیریت شهری، با تدبیر توانست چالوس جدیدی را خلق کند، گفت: مسئولان خدوم نامشان در تاریخ به نیکی یاد می شود.

احمد توکلی امروز در بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری چالوس با بیان اینکه تیم مدیریت شهری اقدامات ویژه ای را در جهت توسعه شهر در دست اقدام دارد، اظهار کرد: این نوید را برای مردم چالوس دارم که در حوزه مدیریت شهری با اقدامات صورت گرفته، بهره برداری از پروژه های عمرانی به ویژه خیابان ساحلی و رینگ های داخلی را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه با اقدامات شهردار و شورای اسلامی چالوس، شهری جدید خلق شد، افزود: با درایت مدیریت شهری و با تصویب پروژه های زیربنایی از فضای موجود به درستی برای افزایش تولید ناخاصی ملی و ایجاد ثروت برای مردم این شهر توریستی فراهم شد.

معاون عمرانی استانداری مازندران با مثبت ارزیابی کردن حجم پروژه های عمرانی اجرا شده در چالوس گفت: تیم مدیریت شهری با حمایت های فرمانداری کارهای ماندگاری را در دست اقدام دارند و امیدواریم این همدلی و همگرایی به ارتقاء وضعیت مبلمان شهری و خدماتی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلق چالوس جدید توسط مدیریت شهری دوره ششم

خلق چالوس جدید توسط مدیریت شهری دوره ششم