مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-19اقتصادي

طرح های پشتیبان اولویت پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در سیستان و بلوچستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع اعتبارات اختصاص یافته به این استان در حوزه مشاغل خانگی، تخصیص 70 درصد اعتبارات به طرح های پشتیبان و 30 درصد به طرح های مستقل در دستور کار قرار گرفته است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع اعتبارات اختصاص یافته به این استان در حوزه مشاغل خانگی، تخصیص 70 درصد اعتبارات به طرح های پشتیبان و 30 درصد به طرح های مستقل در دستور کار قرار گرفته است.

خلیل احمد سلامی امروز یکشنبه 28 آیان در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اظهار کرد: 133 میلیارد و 800 میلیون تومان میزان اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی امسال سیستان و بلوچستان است که حدود 30 درصد بیشتر از اعتبار ابلاغی، طرح به بانک های عامل معرفی شده است.

وی افزود: مشاغل خانگی راهکار مناسبی برای توسعه کسب و کارهای خرد و متوسط به ویژه برای افرادی است که دارای مهارت کافی در انجام برخی از کارها هستند اما بدلایل مختلف نمی توانند جذب بازار کار شوند.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان با یادآوری اینکه پرداخت تسهیلات با اولویت طرح های پشتیبان و شرکت های تعاونی در سیستان و بلوچستان مورد تاکید قرار دارد، بیان کرد: پشتیبانان مشاغل خانگی آن دسته از اشخاصی هستند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های پشتیبان اولویت پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در سیستان و بلوچستان

طرح های پشتیبان اولویت پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در سیستان و بلوچستان