مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 08:402023-11-02ورزشي

انتظار مردم را برآورده کردیم


عضو تیم ملی والیبال نشسته ایران با بیان اینکه انتظار مردم از تیم ملی والیبال نشسته در تمام مسابقات کسب عنوان قهرمانی است، گفت: در هانگژو انتظار مردم را برآورده کردیم.

- ایسنا/کرمانشاه عضو تیم ملی والیبال نشسته ایران با بیان اینکه انتظار مردم از تیم ملی والیبال نشسته در تمام مسابقات کسب عنوان قهرمانی است، گفت: در هانگژو انتظار مردم را برآورده کردیم.

مسعود امامی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به قهرمانی تیم ملی ایران در بازیهای پارآسیایی هانگژو، اظهارکرد: رقابت ها از سطح خوبی برخوردار بود و چین و قزاقستان حریفان اصلی ما بودند.

وی ادامه داد: تمام مسابقات خود را در بازیهای پاراآسیایی حتی بدون واگذار کردن یک دست پیروز شدیم که این نشان از قدرت والیبال نشسته ایران دارد.

ملی پوش والیبال نشسته ایران ادامه داد: مردم ایران از ما انتظار داشتند که در این رقابت ها هم با اقتدار قهرمان شویم و مدال طلا بگیریم که خدا را شکر انتظار آنها را برآورده کردیم.

وی با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی برای حضور در بازی های پاراآسیایی هانگژو جوانگرایی کرده بود، گفت: این مسابقات برای تیم ملی کشور ما بیشتر جنبه تدارکاتی داشت، چراکه تیم های آسیایی در مقابل تیم ما حرفی برای گفتن ندارند و کار دشواری در مقابل آنها در پیش نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار مردم را برآورده کردیم

انتظار مردم را برآورده کردیم