مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-01سياسي

مشکل زمین طرح جوانی جمعیت بیرجند در حال رفع شدن


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: در شهر بیرجند برای طرح جوانی جمیعت منتظر الحاق اراضی دولت هستیم، این زمین ها در شورای برنامه ریزی مصوب شده و طی یک ماه آینده طرح تفکیکی آن آماده و واگذار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در هیچ کدام از شهرهای استان محدودیتی برای واگذاری زمین نداریم.

وی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ضرورتی مهم و حیاتی بود و با توجه به شرایطی که برای کشور متصور است این قانون نیاز بود تا به همه مردم در این خصوص هشدار داده شود.

به گفته وی جمعیت از مهمترین مباحث اجتماعی و اقتصادی است و استحکام و اقتدار هر جامعه به زیر ساخت جمعیت و باز توزیع آن در پراکندگی و عرصه های جغرافیای هر منطقه مرتبط است.

وی با بیان اینکه بدون جمعیت و نیروی انسانی صحبت از توان علمی و سرمایه های مادی و معنوی در دستیابی به توسعه و پیشرفت بی معنی است، افزود: در حوزه اقتدار ملی و مدیریت، جمعیت جزو مباحث اساسی و کلیدی است، امروز وقتی صحبت از ایران قوی می کنیم باید بدانیم ایران قوی بدون یک جمعیت پویا، مولد و بالنده معنا ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل زمین طرح جوانی جمعیت بیرجند در حال رفع شدن

مشکل زمین طرح جوانی جمعیت بیرجند در حال رفع شدن