مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 17:352023-11-07بين الملل

در حمایت از مردم غزه؛ خودداری کارگران بارسلونی از بارگیری و تخلیه تجهیزات نظامی


در بحبوحه جنگ غزه، اتحادیه کارگران بندر بارسلون از بارگیری و تخلیه هرگونه تجهیزات نظامی خودداری و از مردم غیرنظامی در مناطق درگیری حمایت می کند.

- خبرگزاری رویترز نوشت: در بحبوحه جنگ غزه، اتحادیه کارگران بندر بارسلون از بارگیری و تخلیه هرگونه تجهیزات نظامی خودداری و از مردم غیرنظامی در مناطق درگیری حمایت می کند.

تهران-ایرنا- خبرگزاری رویترز نوشت: در بحبوحه جنگ غزه، اتحادیه کارگران بندر بارسلون از بارگیری و تخلیه هرگونه تجهیزات نظامی خودداری و از مردم غیرنظامی در مناطق درگیری حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، جوزپ ماریا دیوپ دبیر اتحادیه OEPB که نماینده یکهزار و 200 خدمه بارگیری در بندر بارسلون است، امروز سه شنبه به خبرگزاری رویترز گفت: تصمیم روز گذشته، اغلب نمادین بوده و به دنبال تشویق سایر بنادر اسپانیا برای پیروی از این اقدام است.

این اتحادیه اعلام کرده است که با هر نوع خشونت در هر جا که اتفاق بیفتد، از جمله در سرزمین های فلسطینی مخالف است و این تحریم به دنبال محافظت از غیرنظامیان است.

در بیانیه این اتحادیه آمده است: هیچ دلیلی، قربانی کردن غیرنظامیان را توجیه نمی کند.

دیوپ اظهار داشت: سازمان هایی که صلح را ترویج می کنند، می توانند به اتحادیه کمک کنند تا تشخیص دهیم کدام کانتینر حاوی تجهیزات نظامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حمایت از مردم غزه؛ خودداری کارگران بارسلونی از بارگیری و تخلیه تجهیزات نظامی

در حمایت از مردم غزه؛ خودداری کارگران بارسلونی از بارگیری و تخلیه تجهیزات نظامی