مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-12اقتصادي

کارگران ساختمانی برای بیمه ثبت نام کنند


سامانه بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی جهت گذراندن مراحل فرایند شناسایی و تأیید شعب تأمین اجتماعی فعالیت مجدد خود را از سر گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا عسگریان - معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این مطلب گفت: سامانه بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی به نشانی bimekar.

mcls.

gov.

ir مجدداً بازنویسی شده است.

به گفته وی در حال حاضر همه کارگران ساختمانی متقاضی می توانند در سامانه ثبت نام کرده و با طی مراحل فرآیند شناسایی و تایید شعب تأمین اجتماعی از مزایای پوشش بیمه ای بهره مند شوند.

کاربران دستگاه های اجرایی سامانه اعم از ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها، شعب سازمان تأمین اجتماعی و بازرسان و سربازرسان انجمن های صنفی کارگران ساختمانی نیز می توانند مراحل بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی را از طریق این سامانه انجام داده و به اعتراض آن ها رسیدگی کنند.

کارگران ساختمانی حائز شرایط متقاضی بیمه نامه تأمین اجتماعی در سراسر کشور می توانند با در اختیار داشتن مدارک مورد نیاز، نسبت به ثبت نام در این سامانه و گرفتن کد رهگیری اقدام کنند.

طبق مصوبه کارگروه رفع موانع اجرایی بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی ثبت نام کلیه کارگران ساختمانی اعم از بیمه شده و بیمه نشده در این سامانه الزام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران ساختمانی برای بیمه ثبت نام کنند

کارگران ساختمانی برای بیمه ثبت نام کنند