مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:402023-10-24سياسي

کودکان زیر 7 سال به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند


مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کودکان زیر 7 سال به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند، گفت: با اجرای این طرح تمامی هزینه های درمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا اصغرزاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: بیمه سلامت طی 2 ساله گذشته خصوصا در دولت سیزدهم اقدامات بسیار مطلوبی طبق قوانین مجلس شورای اسلامی و هیأت دولت انجام داده است.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از اواخر سال 1400 تا کنون 788 نفر از زوج های نابارور استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند و از خدمات درمانی آن بهره مند شده اند همچنین در مناطق کم برخوردار استان نیز توانستیم با شناسایی و نشا دار کردن زوج های نابارور 3 هزار و 560 نفر از این افراد را تحت پوشش بیمه سلامت قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه افراد فاقد بیمه به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند، افزود: بنا بر تفاهم نامه با 2 نهاد بهزیستی و کمیته امداد استان 13 هزار مددجوی بهزیستی و 2 هزار و 500 مددجوی کمیته امداد تحت حمایت بیمه سلامت قرار گرفتند.

اصغرزاده تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات جامع تر 59 بسته خدمتی اعم از گفتار درمانی، فیزیوتراپی، رفتار درمانی و حتی ارتوپدی فنی در اختیار مددجویان بهزیستی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان زیر 7 سال به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند

کودکان زیر 7 سال به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند