مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-18سياسي

علت حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی منافع شخصی است


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه علت حمایت آمریکا و اروپا از رژیم اشغالگر منافع شخصی است، گفت: استکبار، یک ملت ضددین و نژادپرست را در غرب آسیا جا دادند و به دنبال تسلط نیل تا فرات بودند و تمام تلاش خود را برای نابودی فلسطین و همچنین .

- به گزاشر خبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام علی سعیدی شاهرودی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در تجمع حمایت از کودکان غزه در میدان شهدای ذهاب رشت با بیان اینکه امروز تاریخ به شکل دیگری در حال رقم خوردن است، اظهار کرد: در این عرصه در منطقه، جبهه ایمان و کفر در حال تقابل با یکدیگر هستند.

  وی افتخار ملت ایران را در این برهه تاریخی، وجود رهبری دانست و گفت: در این جریان حق و باطل، شرف، انسانیت و فضیلت در جهان را، مقام معظم رهبری هدایت می کند و در مقابل، هر شرارتی را آمریکای جنایتکار مدیریت می کند.

  رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پاسخ به سوال برخی از مردم که می گویند آیا حماس این همه هزینه های جانی و مالی را پیش بینی میکرد؟، بیان کرد: نخستین دلیل اقدام این جریان توسط حماس که نقطه عطف تاریخ است، چالشی شدن و فرسایشی شدن جنگ است.

  سعیدی با اشاره به پیش دستی حمله نظامی حماس به رژیم اشغالگر صهیونیستی افزود: طی مذاکرات بین برخی از کشورها، قرار بود فلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی منافع شخصی است

علت حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی منافع شخصی است