مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-11فرهنگي

جشنواره «چله قصه ها» و خیز یزدیها برای جشنواره بین المللی بیست و پنجم


مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد از برگزاری پنجمین جشنواره بومی محلی «چله قصه ها» و مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی با رقابت جمعاً قریب به 600 اثر به میزبانی اردکان در هفته جاری خبر داد.

- جشنواره چله قصه ها و خیز یزدیها برای جشنواره بین المللی بیست و پنجم ایسنا/یزد مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد از برگزاری پنجمین جشنواره بومی محلی چله قصه ها و مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی با رقابت جمعاً قریب به 600 اثر به میزبانی اردکان در هفته جاری خبر داد.

عالیه قوامی امروز شنبه بیستم آبانماه در نشست با خبرنگاران از برگزاری پنجمین جشنواره بومی محلی چله قصه ها از فردا 21 آبانماه به مدت دو روز به میزبانی شهرستان اردکان خبر داد و تصریح کرد: جشنواره چله قصه ها با هدف توسعه فرهنگ قصه و قصه گویی برگزار می شود و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان توجه خاصی به این جشنواره بومی و محلی دارد چرا که خواستگاه لهجه یزدی و معرفی فرهنگ و آداب و رسوم یزدیهاست.

وی بخشهای اصلی جشنواره امسال را شامل بخش سردار سلیمانی، بخش طنز با شعار با قصه لبخند بزنیم و بخش کارآفرینی به ویژه در حوزه معرفی مشاغل در حال فراموشی ذکر کرد و گفت: امسال با افزایش استقبال هنرمندان و عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «چله قصه ها» و خیز یزدیها برای جشنواره بین المللی بیست و پنجم

جشنواره «چله قصه ها» و خیز یزدیها برای جشنواره بین المللی بیست و پنجم