مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:092023-11-13فرهنگي

برندگان جشنواره کتاب سال دانشجویی مشمول امتیازهای بنیاد ملی نخبگان می شوند


رییس سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی و دبیر سی امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با اشاره به برگزاری این رویداد فرهنگی در روز 29 آبان، - رییس سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی و دبیر سی امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با اشاره به برگزاری این رویداد فرهنگی در روز 29 آبان، اظهار کرد: به منظور ارائه امتیاز به برندگان کتاب سال دانشجویی با بنیاد ملی نخبگان در حال رایزنی هستیم و برندگان این رویداد فرهنگی مشمول امتیازهای بنیاد ملی نخبگان می شوند.

این موضوع در حال نهایی شدن است و نتایج آن اعلام می شود.

   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حامد علی اکبرزاده در نشست خبری سی امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی که صبح امروز، دوشنبه 22 آبان برگزار شد، با اشاره به برگزاری برنامه های متعدد و برگزاری جشنواره کتاب سال دانشجویی، به عنوان مهم ترین برنامه هفته کتاب گفت: این جشنواره، دوشنبه 29 آبان ماه در تالار فردوسی دانشگاه تهران برگزار می شود.

جشنواره کتاب سال دانشجویی، قدیمی ترین برنامه فرهنگی در بدنه جهاد دانشگاهی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به حساب می آید.

وی با بیان اینکه دستاوردهای متعددی طی ادوار برگزاری این جشنواره حاصل شده است، افزود: بررسی ها بیانگر این است که برندگان ادوار گذشته این جش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندگان جشنواره کتاب سال دانشجویی مشمول امتیازهای بنیاد ملی نخبگان می شوند

برندگان جشنواره کتاب سال دانشجویی مشمول امتیازهای بنیاد ملی نخبگان می شوند