مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 05:102023-10-25بين الملل

فهرست خرید های تسلیحاتی ارمنستان از فرانسه


منابع خبری روز سه شنبه به جزییات بیشتری از خریدهای تسلیحاتی ارمنستان از فرانسه از جمله سامانه پدافند موشکی و سامانه های راداری اشاره کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری روز سه شنبه به جزییات بیشتری از خریدهای تسلیحاتی ارمنستان از فرانسه از جمله سامانه پدافند موشکی پیشرفته اشاره کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع خبری، ارمنستان قراردادهایی را برای خرید سه سامانه راداری گراند مستر 200 ، دوربین دید در شب با بخش تسلیحاتی فرانسه امضا کرده است.

ارتش ارمنستان در جریان جنگ دوم قره باغ شکست سنگینی را از ارتش جمهوری آذربایجان متحمل شد و به همین دلیل مقام های این کشور در پی تقویت نیروهای خود برآمده اند.

 این کشورهمچنین برای تقویت سامانه پدافندی موشکی خود قراردادی با فرانسه برای خرید سامانه موشکی برد کوتاه میسترال امضا کرده است.

این سامانه موشکی ویژه هدف گیری اهداف در برد کوتاه است.

سباستین لکورنو وزیر دفاع مسلح فرانسه  روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در شهر پاریس گفت ارمنستان سه سامانه راداری مستر-200 خریداری خواهد کرد.

لکورنو در نشست خبری همراه با سورن پاپیکیان همتای ارمنستانی خود گفت: این سامانه که قبلاً در اوکراین مورد استفاده قرار می گرفت، به دلیل قابلیت های کشف شناخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهرست خرید های تسلیحاتی ارمنستان از فرانسه

فهرست خرید های تسلیحاتی ارمنستان از فرانسه