مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:062023-11-13اقتصادي

افزایش پوشش اعتبارسنجی به 100 درصد/ تسهیلات خرد الکترونیکی می شود


پوشش اعتبارسنجی از 30 به 100 درصد خواهد رسید و به همه بانک ها اعلام کردیم که تسهیلات خرد را به صورت الکترونیک پرداخت کنند تا مردم بتوانند حتی در نیمه شب و بدون حضور تسهیلات خرد مورد نیاز خود را در چند دقیقه دریافت کنند.

- معاون بانک مرکزی گفت: پوشش اعتبارسنجی از 30 به 100 درصد خواهد رسید و به همه بانک ها اعلام کردیم که تسهیلات خرد را به صورت الکترونیک پرداخت کنند تا مردم بتوانند حتی در نیمه شب و بدون حضور تسهیلات خرد مورد نیاز خود را در چند دقیقه دریافت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهران محرمیان در نشست خبری دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت اظهار کرد: صنعت یکی 98 درصد خدمات خودش را به صورت الکترونیک ارائه می دهد و حالا به سمت هوشمندسازی این صنعت حرکت می کنیم.

بانکداری هوشمند موضوعی جدا از بانکداری الکترونیک نیست، بلکه در ادامه بانکداری الکترونیک تعریف می شود و در واقع خدمتی که به درد مشتری نمی خورد را به او پیشنهاد نمی دهد و از سوی دیگر خدمتی که به کار یک مشتری نمی آید را به او ارائه می دهد.

وی افزود: موضوعاتی از جمله مبارزه با کشف تقلب های آنلاین، هوش مصنوعی، پولشویی به ویژه پولشویی های آنلاین در دستور کار بانک مرکزی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پوشش اعتبارسنجی به 100 درصد/ تسهیلات خرد الکترونیکی می شود

افزایش پوشش اعتبارسنجی به 100 درصد/ تسهیلات خرد الکترونیکی می شود