مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 12:202023-10-30بين الملل

رایزنی هاکان فیدان و بلینکن پیرامون جنگ غزه و پیوستن سوئد به ناتو


وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد، وزیر خارجه این کشور با همتای ترکیه ای خود گفتگوی تلفنی داشته و با وی درباره وضعیت جنگ در غزه مذاکره کرده است.

- وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد، وزیر خارجه این کشور با همتای ترکیه ای خود گفتگوی تلفنی داشته و با وی درباره وضعیت جنگ در غزه مذاکره کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا در یک بیانیه اعلام کرد، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه این کشور با هاکان فیدان، وزیر خارجه ترکیه گفتگوی تلفنی درباره جنگ رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها و همچنین نامزدی سوئد برای پیوستن به ائتلاف ناتو انجام داده است.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وزارت امور خارجه آمریکا در این بیانیه با اشاره به عملیات طوفان الاقصی از سوی حماس علیه رژیم صهیونیستی گفته است که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا با هاکان فیدان، وزیر امور خارجه ترکیه گفتگوی تلفنی انجام داد و وزیر خارجه آمریکا مجددا حمله حماس علیه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و دو طرف همچنین در خصوص پیشرفت فرآیند پیوستن سوئد به ناتو بحث کردند.

در ادامه این بیانیه نوشته شد، دو طرف بر لزوم جلوگیری از گسترش درگیری، تحقق آزادی اسرا و تحویل کمک های بشردوستانه تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی هاکان فیدان و بلینکن پیرامون جنگ غزه و پیوستن سوئد به ناتو

رایزنی هاکان فیدان و بلینکن پیرامون جنگ غزه و پیوستن سوئد به ناتو