مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 19:452023-11-06سياسي

راهکار موثر نجات غزه روایت مظلومیت آن با زبان هنر است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: یکی از راهکارهای موثر نجات غزه روایت مظلومیت آن با زبان هنر است تا از این طریق مردم جهان نسبت به این جنایات آگاه شده و مانع تداوم آن شوند.

- راهکار موثر نجات غزه روایت مظلومیت آن با زبان "هنر" است ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: یکی از راهکارهای موثر نجات غزه روایت مظلومیت آن با زبان هنر است تا از این طریق مردم جهان نسبت به این جنایات آگاه شده و مانع تداوم آن شوند.

علی شعبانی در آیین اختتامیه کارگاه ملی نقاشی خیابانی هنر راویان غزه که امروز (15 آبان) با حضور جمعی از مسئولین و هنرمندان در محل کتابخانه امیرکبیر کرمانشاه برگزار شد، با محکومیت جنایات اسراییل در غزه گفت: امروز شاهد جنایاتی در غزه هستیم که در دهه های اخیر کم سابقه و حتی بی سابقه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شعبانی افزود: این جنایت عظیم زیرسایه دروغ پراکنی و شایعه پراکنی امپراطوری رسانه ای غرب در حال انجام است و شبهاتی را مطرح می کنند تا از این طریق بتوانند مردم جهان را در قبال این جنایت هولناک ساکت کنند.

وی افزود: بارها بحث خرید زمین فلسطینیان را مطرح می کنند و این حرف به مثابه این است که فردی در یک پاساژ بزرگ یک مغازه بخرد و بعد ادعای مالکیت کل پاساژ را داشته و همه را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار موثر نجات غزه روایت مظلومیت آن با زبان هنر است

راهکار موثر نجات غزه روایت مظلومیت آن با زبان هنر است