مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 15:152023-10-25سياسي

بازدید رییس دیوان عالی کشور از معاونت قضایی در امور هیأت عمومی


حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در بازدید از معاونت قضایی در امور هیأت عمومی، ضمن بررسی گزارش عملکرد کمیسیون های حقوقی و کیفری در خصوص طرح پرونده های مهم در هیأت عمومی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری رییس دیوان عالی کشور، امروز سوم آبان ماه 1402  از معاونت قضایی در امور هیأت عمومی بازدید کرد.

حجت الاسلام منتظری در جریان بازدید از معاونت قضایی در امور هیأت عمومی ضمن دیدار چهره به چهره با برخی همکاران آن معاونت در جریان امور قرار گرفته و در خصوص طرح پرونده های مهم در هیأت عمومی به ارائه رهنمود پرداخت.

در ادامه غلامرضا انصاری معاون قضایی در امور هیأت عمومی گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این معاونت ارائه داد.

امانی شلمزاری سرپرست اداره کل هیأت عمومی  نیز در جریان این بازدید ، گزارشی از عملکرد کمیسیون های حقوقی و کیفری و مباحث مطرح در شورای علمی ارائه کرد.

وی ادامه داد: درخواست های طرح و صدور آراء وحدت رویه در اداره کل هیأت عمومی، برای طرح در جلسه هیأت عمومی با دقت لازم مورد بررسی قرار می گیرد.

سرپرست اداره کل هیأت عمومی در خصوص چاپ و نشر مذاکرات جلسات هیأت عمومی تصریح کرد: آراء وحدت رویه  در حوزه هیأت عمومی و از سوی روابط عمومی در  پایگاه اطلاع رسانی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس دیوان عالی کشور از معاونت قضایی در امور هیأت عمومی

بازدید رییس دیوان عالی کشور از معاونت قضایی در امور هیأت عمومی