مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 19:552023-11-10سياسي

عملیات راهداری در بخش خسارت دیده محور چمن بید به جنگل گلستان آغاز شد


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی از آغاز عملیات راهداری خراسان شمالی در بخش خسارت دیده محور چمن بید به جنگل گلستان طی سیلاب اخیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی در جلسه اضطراری مشترک کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل ونقل و سوانح رانندگی استان و ستاد هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران، از آغاز عملیات راهداری استان در بخش خسارت دیده محور چمن بید به جنگل گلستان طی سیلاب اخیر خبر داد.

  وی گفت: در پی وقوع سیلاب در استان های گلستان و غرب خراسان شمالی، جاده پرتردد بجنورد به گرگان(جنگل گلستان) تخریب و مسدود است و محور جاجرم و محور سه راهی چمن بید به گرمه و میامی به عنوان محورهای جایگزین درنظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی با بیان این که با وقوع سیلاب در استان گلستان و غرب استان خراسان شمالی به راه ها و ابنیه فنی راه ها خساراتی وارد شد، افزود: در زمان وقوع سیلاب به دلیل تأمین ایمنی تردد و حجم بالای روان آب ها، برخی محورهای اصلی مسدود اعلام شد که پس از فروکش کردن حجم سیل، بازگشایی شدند.

پایان پیام/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات راهداری در بخش خسارت دیده محور چمن بید به جنگل گلستان آغاز شد

عملیات راهداری در بخش خسارت دیده محور چمن بید به جنگل گلستان آغاز شد