مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-01سياسي

رهبرانقلاب: باید راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی بسته شود


رهبر انقلاب امروز در دیدار دانش آموزان درباره جنایات صهیونیست ها در غزه فرمودند: باید بمباران غزه فوراً قطع شود و راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی بسته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان، با ریشه یابی دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران، فاجعه آفرینی صهیونیست ها و آمریکایی ها در غزه را در تاریخ بی سابقه خواندند و با اشاره به ضربات تحقیرکننده ای که صبر و ایستادگی مردم غزه به آبرو و حیثیت رژیم غاصب جعلی و حامیان مستکبرش وارد آورده، گفتند: اگر کمک های همه جانبه آمریکا نباشد، رژیم صهیونیستی در عرض چند روز فلج خواهد شد.

دنیای اسلام هم باید با قطع همکاری اقتصادی با رژیم صهیونیستی، علیه این رژیم بسیج شود و با صدای رسا و پافشاری بر قطع فوری بمباران و جنایت آفرینی در غزه ، به وظایف مهم خود در این رویارویی جبهه حق با جبهه باطل عمل کند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تکیه صهیونیست ها به کمک های آمریکا افزودند: اگر حمایت آمریکا و پشتیبانی تسلیحاتی آن نبود، دولت فاسد، جعلی و دروغین صهیونیستی در همان هفته اول از بین رفته بود، بنابراین فاجعه آفرینی امروز صهیونیست ها در غزه به کمک و در واقع به دست آمریکایی ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبرانقلاب: باید راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی بسته شود

رهبرانقلاب: باید راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی بسته شود