مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 10:002023-10-28بين الملل

چرا عملیات بزرگ حماس در سرزمین های اشغالی مهم است؟


وقایعی عظیم که نه فقط برگ جدیدی در کتاب تاریخ است که شاید بتوان ادعا کرد، صفحه پایانی یک فصل برای گشودن فصلی جدید است؛ اما چرا عملیات طوفان الاقصی تا این اندازه مهم است؟ - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - جام جم نوشت: فلسطین، مسأله اول جهان اسلام و حتی مسأله اول جهان انسان ها، این روزها در حال عوض کردن صفحه های تاریخ و رقم زدن وقایعی شگفت است؛ وقایعی عظیم که نه فقط برگ جدیدی در کتاب تاریخ است که شاید بتوان ادعا کرد، صفحه پایانی یک فصل برای گشودن فصلی جدید است؛ فصلی که رهبر انقلاب اسلامی از آن با تعبیر نظم نوین جهانی یاد می کنند.

اما چرا عملیات طوفان الاقصی تا این اندازه مهم است؟ پیشدستی نیروهای مقاومت فلسطینی این اولین عملیات آفندی نیروهای مقاومت فلسطین ـــ به طور دقیق تر، حماس ـــ علیه رژیم غاصب صهیونیستی است.

تا پیش از این، عملیات فلسطین ــ حماس، جهاد اسلامی یا گروه های دیگر ــ پدافندی یا در پاسخ به حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی بوده یا اگر عملیات آفندی بوده توسط ارتش کشورهای دیگر مثل مصر، سوریه و اردن علیه اسراییل انجام شده است.

حالا اما از دل یک نوار باریک که سال ها تنها سلاحش، صبر و سنگ بوده، یک گروه کوچک مقاومت، جنگی با شدت علیه رژیم منحوس صهیونیستی رقم می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا عملیات بزرگ حماس در سرزمین های اشغالی مهم است؟

چرا عملیات بزرگ حماس در سرزمین های اشغالی مهم است؟