مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 21:002023-11-18سياسي

مراقبت از نیروهای مسلح مراقبت از امنیت کشور است


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: نیروهای مسلح حافظ امنیت کشور هستند و اگر به درستی از این نیروها محافظت و مراقبت نشود امنیت جامعه با مشکل مواجه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پور خاقان در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی که امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح در راستای اصل 172 قانون اساس به عنوان نهادی برای رسیدگی به جرایم نیروهای مسلح، نیروهای وزارت اطلاعات و نیروهای حفاظت سایر دستگاه هایی که به نحوی با نیروهای مسلح در ارتباط هستند شکل گرفته است.

وی ابراز کرد: نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران به واسطه اینکه فرمانده کل قوا در رأس آن است، نمایندگی های ولی فقیه در بدنه آن و سازمان قضایی نیروهای مسلح به عنوان مرجع رسیدگی کننده به جرایم آن هستند از جرایم پایینی برخوردار است و این از افتخارات ما است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه حساسیت کار سازمان قضایی نیروهای مسلح بسیار بالا است، گفت: نیروهای مسلح حافظ امنیت کشور هستند و اگر به درستی از این نیروها محافظت و مراقبت نشود امنیت جامعه با مشکل مواجه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقبت از نیروهای مسلح مراقبت از امنیت کشور است

مراقبت از نیروهای مسلح مراقبت از امنیت کشور است