مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 17:552023-11-01سياسي

برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت برای 10 هزار دانش آموز قمی


جانشین مسئول بسیج دانش آموزی استان قم از برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت برای 10 هزار دانش آموز قمی تا پایان امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، با تبریک در پیش بودن 13 آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: تاکنون 3 هزار نفر از دانش آموزان قمی در اردوهای راهیان پیشرفت حضور یافتند و از پیشرفت های صورت گرفته در عرصه های مختلف آشنا شدند و امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال بیش از 10 هزار نفر از دانش آموزان به اردوهای پیشرفت اعزام شوند.

جانشین مسئول بسیج دانش آموزی استان قم بیان کرد: استان قم در بخش صنعت ظرفیت های بسیار خوبی دارد که برخی موارد در عرصه ملی و حتی جهانی زبانزد است و باید این توانمندی ها در راستای ایجاد امیدآفرینی و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان شناسانده شود.

پرهیز بیان داشت: در حال حاضر 9 حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی در استان قم داریم که 4 حوزه خواهران و 5 حوزه برادران مستقردر نواحی آموزش و پرورش استان قم است.

*آغاز اعزام 8 هزار دانش آموز قمی به اردوهای راهیان نور از هفته آینده وی گفت: از هفته آینده اردوی راهیان نور ویژه دانش آموزان استان قم آغاز خواهد شد و 8 هزار نفر از دانش آموزانی که تاکنون به این اردو نرفتند به مناطق عملیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت برای 10 هزار دانش آموز قمی

برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت برای 10 هزار دانش آموز قمی