مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 18:002023-10-28سياسي

اجرای رزمایش همزمان توانیر برای 9 امور برق غرب مازندران


مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران با اعلام اینکه این شرکت رزمایش را برای 9 امور خود به صورت همزمان برگزار کرد گفت: در این رزمایش 26 مرکز حساس مورد بررسی قرار گرفت که 26 گروه نسبت به قطع برق این مراکز به صورت همزمان اقدام کردند.

- ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران با اعلام اینکه این شرکت رزمایش را برای 9 امور خود به صورت همزمان برگزار کرد گفت: در این رزمایش 26 مرکز حساس مورد بررسی قرار گرفت که 26 گروه نسبت به قطع برق این مراکز به صورت همزمان اقدام کردند.

مصطفی بابایی امروز 6 آبان در حاشیه دوازدهمین رزمایش سراسری توانیر با بیان اینکه دوازدهمین رزمایش سراسری آماده کاری مولدهای اضطراری در شرکت توانیر با حضور سردار جلالی برگزار شد، اظهار کرد: در این رزمایش مقرر شد میزان آمادگی ارگان ها و نهادهای دولتی، تولید کنندگان و شرکت های بزرگ بررسی شود.

این مسئول تصریح کرد: در این رزمایش 26 مرکز حساس مورد بررسی قرار گرفت که 26 گروه نسبت به قطع برق این مراکز به صورت همزمان اقدام کردند و طی بررسی انجام شده و نتایج حاصله مشخص شد 18 مرکز دارای مولد اضطراری بودند که در 16 مرکز این مولدها به صورت همزمان وارد مدار شد و دو مرکز دارای مشکل بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رزمایش همزمان توانیر برای 9 امور برق غرب مازندران

اجرای رزمایش همزمان توانیر برای 9 امور برق غرب مازندران