مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 22:052023-10-31پزشكي

خصوصی سازی بهترین تصمیم برای به نتیجه رسیدن «بیمارستان گوراب»


فرماندار ملایر با اشاره به اهمیت پروژه بیمارستان خیرساز روستای گوراب، افزود: در حال حاضر با پدیده ای مواجه هستیم که وظیفه داریم این پروژه عظیم حتماً تکمیل شود و به نتیجه برسد.

- خصوصی سازی بهترین تصمیم برای به نتیجه رسیدن بیمارستان گوراب ایسنا/همدان فرماندار ملایر با اشاره به اهمیت پروژه بیمارستان خیرساز روستای گوراب، افزود: در حال حاضر با پدیده ای مواجه هستیم که وظیفه داریم این پروژه عظیم حتماً تکمیل شود و به نتیجه برسد.

سلمان اسماعیلی شامگاه سه شنبه 9 نهم آبان ماه در حاشیه بازدید معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان مهر ملایر، افزود: تاکنون اعتبارات خوبی برای تکمیل بیمارستان روستای گوراب تخصیص یافته است اما همچنان برای اتمام این پروژه نیازمند اعتبار هستیم.

وی با بیان اینکه بهترین تصمیم برای بیمارستان روستای گوراب خصوصی سازی آن است، اظهار کرد: در حال حاضر بیمارستان خصوصی در سطح شهرستان نداریم، بنابراین انتظار داریم وزارت بهداشت در زمینه تامین تجهیزات، امکانات و کادر درمان این مرکز مساعدت لازم را مبذول بدارد.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه احداث یک بیمارستان 400 تختخوابی نیز از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان همدان بوده است ، خاطرنشان کرد: زمینی به مساحت 20 هکتار از سوی اداره راه و شهرسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خصوصی سازی بهترین تصمیم برای به نتیجه رسیدن «بیمارستان گوراب»

خصوصی سازی بهترین تصمیم برای به نتیجه رسیدن «بیمارستان گوراب»