مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:042023-11-13اقتصادي

برگزاری همایش ملی «سرمایه گذاری کشاورزی» در همدان


رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان از برگزاری همایش ملی «سرمایه گذاری کشاورزی» خبر داد و گفت: همایش ملی سرمایه گذاری کشاورزی در راستای رشد تولید و کاهش ضایعات محصولات کشاورزی با همکاری و هم افزایی دستگاه های استانی برگزار می شود.

- ایسنا/همدان رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان از برگزاری همایش ملی سرمایه گذاری کشاورزی خبر داد و گفت: همایش ملی سرمایه گذاری کشاورزی در راستای رشد تولید و کاهش ضایعات محصولات کشاورزی با همکاری و هم افزایی دستگاه های استانی برگزار می شود.

رضا بهراملو در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره سرمایه گذاری کشاورزی استان همدان، با بیان اینکه بخش کشاورزی 30 درصد از اشتغال و 25 درصد از اقتصاد استان را تشکیل می دهد، اظهارکرد: همایش ملی سرمایه گذاری کشاورزی با هدف جذب سرمایه گذار به امنیت غذایی منجر می شود.

وی با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذار و ایجاد واحدهای صنایع تبدیلی رویکرد پس از تولید محصولات زراعی، باغی، شیلات و دام و طیور است، افزود: احداث و ایجاد واحدهای تولیدی در زیربخش های کشاورزی ضایعات این بخش را کاهش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان همدان، بهراملو یادآور شد: سرمایه گذاری در این بخش کاهش 20 درصدی ضایعات را به دنبال دارد به طوریکه از 30 درصد به 10 درصد کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش ملی «سرمایه گذاری کشاورزی» در همدان

برگزاری همایش ملی «سرمایه گذاری کشاورزی» در همدان