مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-02پزشكي

فروش اینترنتی دارو تا پایان سال ابلاغ می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مینا آژوغ، در یک گفت وگوی تلویزیونی میز اقتصاد، به چالش های توزیع اینترنتی دارو اشاره کرد و گفت: در خصوص موضوع پلتفرم ها سه تا بندی که مصوبه هیئت مقررات زدایی داشتند، - سرپرست اداره داروخانه ها و شرکت های پخش سازمان غذا و دارو، در مورد فروش اینترنتی دارو توضیحاتی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مینا آژوغ، در یک گفت وگوی تلویزیونی میز اقتصاد، به چالش های توزیع اینترنتی دارو اشاره کرد و گفت: در خصوص موضوع پلتفرم ها سه تا بندی که مصوبه هیئت مقررات زدایی داشتند، چالش اصلی ما در واقع مصوبه اول بود که در مکاتبه وزیر بهداشت با وزیر اقتصاد مبنی بر اینکه ما با بند یک در جلسه به هیچ عنوان موافق نبودیم، بند یک مبنی بر این است که در واقع هر سکویی که مجوز دارد برای توزیع دارو نیاز به مجوز جدیدی ندارد.

در صورتی که در خصوص دارو هر تصمیمی قرار باشد گرفته شود باید با ساز و کار و سیاستگذاری های وزارت بهداشت باشد و می بایست مجوز های لازم و شاخص ها و استاندارد هایی که مدنظر وزارت بهداشت است، صورت بگیرد.

وی افزود: در واقع، وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو منعی ندارند، فقط تلاش سازمان غذا و دارو در راستای وظایف ذاتی است که دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش اینترنتی دارو تا پایان سال ابلاغ می شود

فروش اینترنتی دارو تا پایان سال ابلاغ می شود